četrtek, 22. december 2022

IZZIV # 37 - PRAZNIKI

 


Še zadnji izziv pri Veseli hiški v mesecu decembru je še kako primeren v tem času, 

saj je to mesec praznovanja, veselja, pričakovanja . . .

PRAZNIK . . .  je tema tega zadnjega izziva.

Kot je v navadi, se spodobi da se  nazdravi  :-)

S to voščilnico sem si dala dela. Na preiskušnjo sem postavila moje živčke :-P

Ne morem verjet, da sem kljub pozni uri, ko sem se lotila to delat, ostala mirna in zbrana.

:-)))))

Sem pa tudi ponosna na sebe, da sem izpolnila kar sem si zadala za to leto. 

Uspelo mi je narest vse izzive Vesele hiške v letu 2022.

Pri tem sem neizmerno uživala :-)





                                           Izdelek prijavljam v Veselo hiško

Vesela hiška: IZZIV # 37 - PRAZNIKI (veselahiska.blogspot.com)


Izzivi 2022 






 

5 komentarjev:

  1. Kako lepa praznična voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Branka, da si bila z nami vse izzive v preteklem letu. Zelo bomo vesele, če se nam boš pridružila tudi v letu 2023 in s tvojimi izdelki naredila našo galerijo še lepšo.
    Tudi tokrat ti je to zelo lepo uspelo, voščilnica je čudovita. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Janja :-) Sploh ne razmišljam o tem, da ne bi še naprej uživala v čudoviti vaši družbi :-)))))) Z veseljem se pridružim :-))))

      Izbriši
  3. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...