nedelja, 14. februar 2021

RUMENO KOT SONCE . . .

. . . . rada imam rumeno barvo 💛💛💛 

ta barva tudi izstopa na mojih voščilnicah za izziv pri VESELI HIŠKI

Metulji so meni ljubi. Ko sem začela z rezanjem s šablonami, so bili ravno metulji moja prva izbira pri nakupu šablon :-) Zato seveda mora bit ena voščilnica z njimi :-)


Tudi vrtnice so med mojimi priljubljenimi motivi. 
Rumeno rdeča kombinaciji se ji prov poda.


Pa še ena rumena z igranjem s številkami.





Voščilnice prijavljam v:
Do naslednjega branja prav lep sončen pozdrav






10 komentarjev:

  1. Kako lepo si ustvarjala. Prav vse so čudovite. Hvala, da si se pridružila našemu rumenemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse tri tvoje rumene voščilnice so čudovite. Lepo si ustvarjala. Hvala, ker si z metuljčki okrasila Veselo hiško. Sonja, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. U pri tebi je rumena kar zažarela. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo simpatične sijoče voščilnice si ustvarila. Všeč mi je kako si na zadnji razmetala številke in z drugo barvo poudarila tiste, ki predstavljajo leta slavljenca. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hiški.Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar tri v rumeni barvi in vse tri so prekrasne in lepe. Metuljčki prinašajo pomlad, vrtnica ljubezen in številke srečo, naj jo prinesejo tudi tebi. Hvala za obisk v Veseli hiški in lepo se imej. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za komentar in lepe želje.
    Lp

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...