četrtek, 22. december 2022

IZZIV # 326 - V ZADNJEM TRENUTKU

 Tudi v Craftalnici je zadnji letošnji izziv. 

Ponosna sem na sebe, da sem izpolnila kar sem si zadala za to leto. 

Uspelo mi je narest vse izzive Craftalnice v letu 2022.

Pri vsem tem sem uživala 


Zadnji letošnji izziv nam naroča, da naredimo novoletno voščilnico v 15-tih minutah.

Mislim da mi je uspelo narest še prej :-)))

Bleščeč papir nalepljen na osnovo, embosirna srajčka z zvezdicami, ter napis vesele praznike.

Res hitro narejeno :-)))



Izdelek prijavljam v Craftalnici


Izzivi 2022 






6 komentarjev:

  1. Zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne samo hitro, tudi krasen izdelek...tale bi bila enkratna za masovno proizvodnjo!!! Hvala, da si z njo okrasila tudi poličko v Craft-alnici!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je, ta bi bla primerna za masovno izdelavo, ker je res hitra in enostavna . Z veseljem se pridružujem z okraševanjem poličke v Craf-talnici :-)

      Izbriši
  3. Lepa voščilnica! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...