torek, 1. november 2022

MŠPU10 - NOGAVIČKI NA LESENEM OZADJU

 Štampiljka za leseno ozadje je kolk tolk uspešno narejena.

Pa sem se lotila še dodatne naloge :-)

voščilnica z lesenim ozadjem in nogavička.


Ker, mi je bila izdelava všeč, sem jih naredila kar nekaj več :-)))











4 komentarji:

  1. o wow kakšen super kupček imaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tinina ideja o domači štampiljki mi je prišla ravno prav, da jih naredim še nekaj na zalogo :-)

      Izbriši
  2. Branka, kako zelo so lepe...in koliko jih je :-D!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina <3 Nogavičke sem si že prej pripravila, ko pa si dala idejo za domačo štampiljko, sem to seveda tudi izkoristila :-)

      Izbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...