torek, 1. november 2022

MŠPU10 - DOMA IZDELANA ŠTAMPILJKA

 Pa se je začelo :-))

1. naloga je:  Izdelava štampiljke za leseno ozadje

Za "opeke" sem uporabila šablono za naramnice iz kompleta za nahrbtnik.

Prvi poskus ni ravno uspel, ker mi je zmanjkalo moss gume in sem par opek narezala iz debelešega kosa  .

Seveda to ni bilo ravno pametno :-)))

Naredila sem popravo  in je ratalo 






1. domačo nalogo lepim v





6 komentarjev:

  1. O super ideja z naramnicami, sama sem že ugotavljala katero šablono bi uporabila, ker tiste nimam:)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz jo nimam, zato sem iskala drugo alternativo :-)))

      Izbriši
  2. Jej Branka, kako super si se spomnila!!!

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...