torek, 20. april 2021

Za čudovito osebo . . .

 Še en meni lep napis, ki prav paše na še eno voščilnico, ki sem jo naredila za # 17 izziv pri Veseli hiški - roza kot vrtnica.

Tokrat so vrtnice na nežno zeleni podlagi. 


Izdelek prijavljam na :
Se beremo . . . :-)

8 komentarjev:

  1. Na tvoji zeleni podlagi vrtnice lepo izstopajo! Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in lepo dodan napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa voščilnica. Všeč so mi barve. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva slovenski napis. Erika

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si kombinirala roza in nežno zeleno barvo. Hvala, ker tudi s to lepotičko sodeluješ na roza izzivu Vesele hiške. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi ta je čudovita. Hvala, da si se pridružila našemu roza izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa je tudi ta roza zelena kombinacija. Deluje tako nežno sveže in zelo lepo poudari roza barvo vrtnice. Lepo si okrasila galerijo Vesele hiške. Janja DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...