torek, 20. april 2021

Vsak dan je nov začetek . . .

. . . vdihni globoko in začni ponovno. . . 

Ta napis sem prilepila na voščilnico z roza vrtnico, ki sem jo izdelala za # 17 izziv pri Veseli hiški s temo "roza kot vrtnica"


In ker pri meni brez metuljev skoraj ne gre, je nastala še ena roza z metuljčki :-)



Izdelek prijavljam na:

Vesela hiška # 17 - roza kot vrtnica

Vesela hiška: IZZIV #17 - ROZA KOT VRTNICA (veselahiska.blogspot.com)

Craft-alnica #283 - slovenski napis

CRAFT-alnica: Izziv #283: SLOVENSKI NAPIS (craft-alnica.blogspot.com)

Najlepši par - galerija meseca aprila

TI & Najlepši par Archives - Najlepši par (najlepsi-par.si)


Pozdravček do nasljednjič



 

7 komentarjev:

  1. Krasno si ustvarjala. Hvala, ker s slovenskim napisom sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica in zelo lep napis :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Andreja M in Andreja L
    Vesela sem, da lahko sodelujem z vami

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi voščilnici. Krasna napisa ste dodali. Hvala za sodelovanje pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva slovenski napis. Erika

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta zelo lepi. Hvala, ker si s čudovitimi vrtnicami okrasila roza galerijo Vesele hiške. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito si ustvarjala. Hvala, da si se pridružila našemu roza izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna misel za začetek novega dneva, na zelo lepi roza voščilnici. Lepo, da si z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...