torek, 28. november 2023

MalaŠolaPrazničnegaUstvarjanja #11 - 11. TRESOČI ELEMENT

Najlepši par


Predzadnja naloga v tem šolskem letu.

Spet je hitro, prehitro minilo.

Vesela sem, da sem se spet naučila kaj novega, 

obnovila kar sem nekoč že vedela in pozabila :-)

vmes videla uporaben trik . . . 

V veliko zadovoljstvo mi je, da sem lahko del te zgodbe.

Tina in Vladka, res ste "učiteljice" z veliko začetnico 

♥ ♥

Za ta izziv sem izbrala nogavičko :-)






Izdelek prijavljam v galeriji:


 

1 komentar:

  1. Hvala za tako lepo pohvalo in hkrati se zahvaljujem tudi tebi za vse krasno opravljene naloge. Tudi ta je super.

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...