petek, 3. november 2023

40/2023 - SHAKER CARD

 Nov teden . . . nova naloga 

52cct.blogspot.com

Tresočka.

Z idejo ni bilo težav, ker sem zasledila eno tresočko in sem 

takoj začela razmišljat kako in kaj.

Bolj me baše čas, ki kar prehitro gre naokrog :-)

Za polnilo sem uporabila pravo ptičjo hrano :-)


Ptički ne bodo lačni :-)



Izdelek prijavljam tudi v galerijo Najlepšega para: 



3 komentarji:

  1. Awww, the little birds are just too cute! ...and what a brilliant idea to fill the shaker with real grains!! Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja praznična tresočka :-)) Krasna voščilnica!
    Vesela sem, da si se nam pridružila na izzivu pri 52CCT❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Branka, fantastična ideja in izvedba s tresočko! Krasno si ustvarila svojo ptičjo hiško in vanjo natresla hrano za ptičke. Čudovita je in hvala, ker tako zvesto sodeluješ na izzivu 52CCT, Valentina DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...