sobota, 10. junij 2023

22/2023 - PINK; RED & LIME GREEN

 

S tokratno  nalogo malo prehitevam, saj sem na izzivu 18/2023 - barve,

zmagala s svojim izdelkom in bila povabljena , da se pridružim skupini kot gostja.

Z veseljem :-))))

52cct.blogspot.com

Danes sem izbrala drugo dimenzijo osnove, ker se mi je zdelo, da bo zamisel bolj

pasala na kvadratno obliko.

Ozadja sem embosirala s stensil šablono, da sem dobila malo efekta.

Barvna kombinacija je za božično- novoletne voščilnice malo nenavadna,

je pa vseeno super izpadlo :-)

Dodala sem še perlice, da vse skupaj popestri :-)







2 komentarja:

  1. très élégante carte Branka, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Branka... such a great way to frame a snowflake! Thank you so much for being our guestie at Christmas Card Throwdown this week!

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...