petek, 2. junij 2023

20/2023 - USE YOUR SCRAPS (OSTANKI)

 Teden je spet naokoli in kot že nekaj časa je petek čas za mojo objavo na:

52cct.blogspot.com

Izziv sem že uspela popoldan narest, bi me pa skoraj čas povozil :-D

Vedela sem, da mi bo 1x prav prišlo ozadje, ki sem ga probala delat.

Samo, ker sem kot servietno tehniko delala na moder papir,

 je vse skupaj izpadlo malo bolj temno in je posledično romalo v škatlo

za kasnejšo uporabo. 

V škatli z ostanki, sem našla storže, ki sem jih potem samo osenčila.

Snežinke in napisi pa tudi skoraj vedno ostanejo na "zalogo"





Izdelek prijavljam na 52CCT


in pa v galerijo najlepšega para







4 komentarji:

  1. What a wonderful card you have created from your scraps. Your blue background napkin technique makes a gorgeous canvas for all the other elements. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Imenitno si uporabila svoje ostanke :-)
    Hvala, ker nas s svojimi odgovori na izzive podpiraš na blogu 52 CCT :)
    Lepo poletje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Majda ♥ Tudi tebi vse lepo to poletje

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...