četrtek, 27. april 2023

IZZIV # 41 - MOJ DEŽNIK

 MOJ DEŽNIK

Anja Štefan

Moj dežnik lahko leti,
kamorkoli se mi zdi,
zavrtim ga in odprem,
Hop – in že letim na njem.
 
Moj dežnik predobro ve,
kam me vleče, kam pa ne,
vsakič mi pokaže nove
krasno pisane svetove.
 
Pod večer pri nas doma
mama z očkom klepeta:
»Naš otrok prekrasno riše.
Kje je videl vse te hiše …?«
 
Mama, mama, ti ne veš,
da ne hodim zmeraj peš –
Moj dežnik in jaz na njem
pač nevidna sva očem.



V aprilu ni nič novega, če vsak dan malo škropi z neba in zato dežnik ni nikoli odveč :-)

Tudi muc se je odločil, da se z deklico pomeni o tem aprilskem vremenu :-)










3 komentarji:

  1. Muc zgleda prav zadovoljen, da ga je deklica vzela pod svoj dežnik. Jaz pa sem zelo vesela, da si svojo čudovito voščilnico delila z nami v Veseli hiški.
    Pozdravček, Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno voščilnico si prinesla k nam v Veselo hiško. Zelo mi je všeč kako si uporabila embosirno srajčko za ponazoritev dežja. Mucek in deklica pa sta krasen motiv uživanja v takem vremenu. Lepo, da si z nami. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen odgovor na izziv Vesele hiške si pričarala Branka in s tvojo voščilnico tako lepo okrasila Veselo hiško.
    Hvala, ker sodeluješ in se igraš z nami, Majda DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...