ponedeljek, 3. april 2023

IZZIV # 332 - DRUGAČNA OBLIKA

Ni kvadrat in ne pravokotnik.

CRAFT-alnica: Izziv #332: DRUGAČNA OBLIKA

Tokratni izziv je drugačna oblika :-)

Pred nekaj časa sem delala darilno kuverto na temo avtodom.

Iskala sem rešitev, kako se tega lotit. Pa sem našla eno prav simpatično šablono :-)


Tokrat sem za izziv # 332 to isto šablono uporabila za samostojno voščilnico :-)
Paše v kuverte 130*185





Do naslednjega izziva . . . lp



 

4 komentarji:

  1. Wawww, tole je pa fenomenalna voščilnica. Navdušena sem nad njo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Branka čudovita je prav res in lepo izdelana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z voščilnico nenavadne oblike sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica drugačne oblike. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...