četrtek, 27. april 2023

16/2023 - VELLUM EMBOSSING

 Ta teden mi je pa uspelo naredit izziv celo en dan prej :-)))

Na paus papir sem embosirala vzorec in dodala napis. 

Enostavno :-)

52 Božična voščilnica throwdown: april tehnika izziv (52cct.blogspot.com)








4 komentarji:

  1. Čudovita je. In ker je tokrat za izziv še en teden časa, lahko narediš še eno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Zvonka. Ne bo mi uspelo naredit še eno :-P Še dobro, da nisem prebrala, da je izziv podaljšan za še en teden, ker sem prepričana, da bi odložila in se ga šele danes lotila :-D

      Izbriši
  2. Krasno si se znašla in naredila čudovito praznično voščilnico :-)) Vesela sem, da sodeluješ pri 52 CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great job embossing on the vellum and using the blue glitter stars. Very Pretty. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...