petek, 10. februar 2023

5/2023 - SKICA

 Teden je naokoli in petki so postali stalnica mojega ustvarjanja in objavljena za

52cct.blogspot.com

Kot vedno, je prvi izziv v mesecu izdelava voščilnice po skici.

Ravno prav mi je prišla nova stencil šablona.

Takoj ko sem jo dobila, sem vedela da jo bom uporabila :-))))

Da sem vse skupaj rahlo obogatila, sem izrezala še obrobe krogov. :-)






Izdelek prijavljam tudi v galerijo najlepšega para



Wau . . . vesela sem, da je moja voščilnica zopet med izbranimi za omembo. . .  Hvala . .








5 komentarjev:

  1. Your card is lovely and such a nice interpretation of the sketch. Thanks for sharing with us at 52 CCT this week. Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  2. beautiful card! thank you for joining in the 52 christmas card throwdown sketch challenge

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so tvoji ustvarjalni petki zelo všeč :)
    Branka, fantastična zimsko praznična voščilnica!
    Krasno si uporabila novo stencil šablono in dodala obrobe krogov.
    Voščilnia je zelo zanimiva in hvala, ker sodeluješ pri izzivu 52 CCT.

    OdgovoriIzbriši
  4. Great win Branka! Thanks for playing with us at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...