petek, 27. januar 2023

3/2023 - FAIRIES (VILE)

 Ne vem, ali se samo meni zdi, da so dnevi v tednu vedno krajši  😋

Ali pa sem jaz vedno bolj počasna 😜

Spet lovim zadnje trenutke za izziv na:

52 božično voščilnico vrgel navzdol: januar temo izziv (52cct.blogspot.com)

Po dolgem času je priložnost dobila šablona z vilo na luni.

Ozadje sem embosirala s stensil  šablono. Da sem poudarila zvezde, sem 

postavila šablono na embosirano ozadje in obarvala.

K napisu pa tudi pašejo zvezdice :-)





Izdelek prijavljam tudi v galerijo Najlepšega para 








12 komentarjev:

  1. what a cute fairy card ,thank you for joining us at the 52 christmas card throwdown challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno voščilnico z vilo si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja za pohvalo in hvala da z nami deliš svoje znanje in nam pomagaš, da se lotimo še drugačnega ozadja. <3

      Izbriši
  3. Branka, ne vem če so samo pri tebi dnevi krajši. Tudi pri meni se mi zdi, da vedno hitreje minevajo. Ne vem ali je to krivo, da sva doma v istih koncih ali samo nam ustvarjalkam hitreje teče čas.
    Čudovito voščilnico z vilo si naredila. Prekrasno ozadje je nastalo. Embosiranje obvladaš. Prav tako je krasen tudi izrez pravljične vile na luni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In hvala, ker se nam pridružiš na izzivih 52CCT.

      Izbriši
    2. Tak čas je in verjetno vsem nam dnevi kar letijo.
      Všeč mi, da lahko stencil šablone uporabljamo na 1000 in 1 način. Tukaj nisem senčila celega ozadja, ker mi ni bilo všeč. Rešila sem tako, da sem stencil postavila nazaj na embosirano ozadje in osenčila samo izbočen del.
      Hvala za lep komentar.
      Lp Branka

      Izbriši
  4. Čudovita praznično vilinska voščilnica. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Branka, tale voščilnica je hkrati preprosta in čudovita. Šablona vile krasna. In kako lepo ozadje si ustvarila... Bravo bravo bravo! LP, Anka

    OdgovoriIzbriši
  6. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...