petek, 13. januar 2023

1/2023 - PO SKICI

 Novo leto, nov mesec . . . novi izzivi 

Tudi letos se bom trudila z novimi tedenskimi izzivi.

Kot že nekaj časa , je prvi izziv v mesecu izdelava voščilnice po skici.

52 božično voščilnico throwdown: januar sketch izziv (52cct.blogspot.com)

Lotila sem se izdelave ozadja z embosiranje s stencil šablono. 

Pustila sem kar enostavno bel papir. pri traku pa sem isto tehniko rahlo osenčila z belo blazinico.

 




Veselim se novih izzivov :-)


Izdelek prijavljam tudi v galerijo Najlepšega para:









8 komentarjev:

  1. Lepo voščilnico si naredila za prvi izziv pri CCT52.

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a pretty and festive snowflake card. Thanks for sharing with us at the 52 Christmas Card Throwdown. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja z embosiranjem stencil šablone. To moram tudi sama kdaj poskusiti. Lepo si se lotila skice in nastala je lepa zimska voščilnica. Pogumno novim izzivom naproti. Hvala za sodelovanje in igranje z nami po skici pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Valentina. Tebi pa čestitke za nove ustvarjalne izzive :-) <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si se lotila moje skice ❤️
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Andreja. Z veseljem ustvarjam z vami <3

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...