petek, 28. oktober 2022

40/2022 - TIC-TAC-TOE

   Teden je naokoli in čas za nov izziv

(52Christmas Card Trowdown )

Ta teden je za izziv izbira elementov iz mreže. 

Izbrala sem spodnjo vodoravno vrstico in sicer 

izrezovanje - jelenček - embosiranje 

( Die cut - Deer - Embossing (dry or heat))

Na večje ozadje sem odtisnila doma narejeno šablono, 

manjšo pa sem embosirila s snežinkami.

Srnici iz Najlepšega para sem dodala rogove iz druge jelenčkove šablone :-))

Kot se za zimo spodobi, je jelenček na snegu :-)

Ta napis je moja nova pridobitev in res mi je všečen :-)))





 Izdelek prijavljam tudi v galerijo Najlepše para











Ni komentarjev:

Objavite komentar

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...