petek, 30. september 2022

IZZIV # 34 - LISTJE

 Poigravanje z listi je septemberska tema pri Veseli hiški.

Danes sem se odpravila v gozd z željo, da najdem kakšnega jurčka, ker me je svakinja razdražila  s kar nekaj jurčki. 

Pa ni bilo nobenega jurčka, samo par marel sem našla :-)))

Tudi jesensko obarvanih listov še kar ni. Po tem deževju se zelena barva še na polno bohoti :-)

Na moji tokratni voščilnici so se pa že obarvali








 
Izdelek prijavljam v:


6 komentarjev:

  1. Lepo so se pobarvali listi na tvoji voščilnici in lisička se krasno zabava med njimi. Lepo,da si jo pripeljala k nam v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Branka jaz imam tudi marele rada, še posebno pohane... V
    Tvoja voščilnica z simpatično lisičko odeto v plašč jesenskega listja je prekrasna in luštna. Hvala za obisk v Vesli hiški. Objem, Veana DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zadovoljna je tvoja lisička med suhim in barvitim listjem. Zelo lepa voščilnica.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...