torek, 31. maj 2022

20/2022 - EN ODTIS ZA TRI PLASTI

        Teden je  naokoli in čas za nov izziv pri 

                                                              52Christmas Card Trowdown


Tega izziva sem se takoj lotila. Seveda sem najprej pogledala video, da sem vedela kako naj se ga sploh lotim :-)

Triple Time Stamping - YouTube

 Uživala sem pri izdelavi, tako da se nastale kar tri :-)




Kasneje sem pogledala še video od Andreje :-)


Tokrat sem uporabila  potiskan papir 


 

Lepa zbirka je nastala :-)






                          Ponosna na to, da je moj izdelek izpostavljen s častno omembo :-) 







 

6 komentarjev:

  1. Wow! So many great cards! You have really mastered this technique! Thanks for sharing again at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne voščilnice si izdelala! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna serija 3 plastnih voščilnic. Hvala za družbo pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...