sreda, 24. november 2021

ZIMSKA POKRAJINA

Bravo jaz. Prvič sem se aktivno udeležila Male šole prazničnega ustvarjanja pri Najlepšem paru in uspela sem naredit vseh 10 nalog. Mislim, da sem res lahko ponosna sama nase. Hvaležna sem za vse učne ure s Tino in Vladko, ki sta res polni novih in novih idej. Vsa ta tedenska video srečanja s Tino so neprecenljiva. Vedno znova in znova uživam . . . 

Zdaj pa moj izdelek Zimska pokrajina, za 10. domačo nalogo :-) 



Izdelek prijavljam v Najlepši par Male šole prazničnega ustvarjanja 9 
10. naloga




2 komentarja:

  1. Hvala tudi tebi za vse tvoje krasne prispevke in s Tino sva nadvse veseli vsega lepega kar ustvarite z nama in ponosni, da imava toliko čudovitih učenk in učencev :) Pravljična je tvoja pokrajina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Vladka :-) S takima učiteljicama je super delat.

    OdgovoriIzbriši

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...