petek, 22. januar 2021

MOJ KOLEDAR ZA LETO 2021

Lotila sem se izdelave svojega koledarja. 
Na spletu sem našla predlogo in začela razmišljat, kako se lotit izdelave :-)




Pa sem začela. Z januarjem nisem imela težav, sneg, srnica, lisičke, zasnežene smreke :-)


Potem sem pa malo "skakala" po mesecih. Lotila sem se septembra, pa avgust,  tudi se ni bilo težko odločit, s čim ga zaznamovat. Pa velika noč v aprilu, Sv. Martin v novembru . . . .
No ja, sem kar zadovoljna z izborom. 

  Ko sem slike položila na bel papir, mi je nekaj manjkalo. Kaj ko bi jih dala še na eno podlago? Kako velika naj bo podloga? Kar nekaj osnutkov sem si naredila in prišla do odločitve . . . 


. . . da prekrijem cel zgornji del in pa prekrijem napis spodaj :-) 
Prilepim sliko na podlago in vse skupaj na osnovo :-)
Naredim luknje in zvežem :-)













To je to :-P
 Letos je to A4 format. Bo treba razmislit o drugi velikosti, da bo predel koledarja na daleč bolj viden in pa z vezavo bo treba nekaj drugega poštudirat. 

Kako vam je všeč moj izdelek?

Branka 









Ni komentarjev:

Objavite komentar

10/2024 - BABY PINK & BABY BLUE

  Nov teden, nov izziv na: 52cct.blogspot.com Barvna kombinacija: Baby pink & baby blue izdelek lepim tudi v galerijo: Galerija - marec ...